2013 m. kovo 16 d., šeštadienis

Mano pusseserė Reičel





Knyga man pasirodė tokia romanų romanas, tikras grobis romantikos ir paslapčių mėgėjoms. Knyga parašyta nuosekliai, ramiu tonu, angliško stiliaus. Bandoma sukelti įtampą, bet man ji pasirodė neįtikinama, viskas susipynę tarp meilės ir neapykantos, pabaiga knygos nuspėjama ir, mano nuomone, pasirinkta lengviausia išeitis. Kaip ir kitiems šios knygos skaitytojams, įdomiausias personažas savo charakteriu ir paslaptingumu - pusseserė Reičel: "...Yra tokių moterų, jos galbūt ir visiškai padorios, geros moterys, bet ne savo valia neša nelaimę. Kad ir ką jos paliečia, viskas baigiasi tragedija. Nežinau, kodėl aš tave įspėju, bet jaučiu, kad privalau...".

Oficialiai: Pagrindinis romano veikėjas Filipas Ešlis sužino, jog Italijoje, kur buvo nuvykęs pataisyti sveikatos, neseniai vedęs, keista mirtimi ir keistom aplinkybėm mirė jo pusbrolis Embrouzas, atstojęs jam ir brolį, ir tėvą. O jo žmona Reičel, dabar jau našlė, atvyksta į Embrouzo dvarą Anglijoje. Filipui Ešliui lemta ją sutikti…
Vertinimas: 1 iš 3.

Labiau nei knyga, mane sužavėjo pačios autorės nuotrauka ir gražus vardas:-)

Dafnė diu Morjė (Daphne du Maurier) gimė Londone 1907 m. gegužės 13 d. Jos tėvas, seras Džeraldas diu Morjė, buvo garsus aktorius, senelis – dailininkas ir rašytojas. Taigi būsimoji rašytoja augo literatūros ir meno aplinkoje, daug skaitė, keliavo, sportavo. Rašyti pradėjo vienuolikos metų – daugiausia apie vaiduoklius ir riterius. Rašytoja nepralenkiama paslaptingų, romantiškų, įtempto siužeto kūrinių meistrė, viena geriausių ne tik Anglijos, bet ir pasaulio šio literatūros žanro atstovų.

Komentarų nėra: